Και επειδη απτεται τον ενδιαφεροντων μου αυτη τη στιγμη και εχει σχεση με το θεμα που θιχτηκε: Συγχορδίες αυξημένης 6ης ονομάζονται εκείνες οι συγχορδίες (συνήθως δεσποτικές) ελαττωμένης 5ης σε β΄ αναστροφή, ώστε να δημιουργούν με τη βαρυμένη φωνή του μπάσου και την τρίτη τους (αν είναι δεσποτικές, ο. Οι αλλοιωμένες συγχορδίες περιέχουν νότες που δεν ανήκουν στην κλίμακα του κομματιού. Ίδια συγχορδία, πρέπει να τελειώνει όμως με κύρια συγχορδία (κι εδώ εννοούμε και την περίπτωση όπου η αλυσίδα τελειώνει με 'σπασμένη' Φυσικά και μια συγχορδία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αργότερα να εγκαταλειφθεί.
Η συγχορδία ιιι σε καμμιά περίπτωση δεν είναι αλλοιωμένη. Οι μουσικοί δεν έχουν υπογράψει κάποιο. Οι αλλοιωμένες συγχορδίες περιέχουν νότες που δεν ανήκουν στην κλίμακα του κομματιού. Φυσικά και μια συγχορδία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αργότερα να εγκαταλειφθεί. Δεν αλλάζω συγχορδία πάνω σε όγδοα, προσπαθώ να κρατώ την ίδια, μεθ΄7 ης αν χρειαστεί. Και επειδη απτεται τον ενδιαφεροντων μου αυτη τη στιγμη και εχει σχεση με το θεμα που θιχτηκε: Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη. Ποσο χρησιμες ειναι όλες αυτές οι κουλές τελειως κλίμακες που μας βαζουν να μαθαινουμε, πχ ανοιγματα 6ης στη ρε# ελ, διπλες.
Και επειδη απτεται τον ενδιαφεροντων μου αυτη τη στιγμη και εχει σχεση με το θεμα που θιχτηκε:
Η συγχορδία ιιι σε καμμιά περίπτωση δεν είναι αλλοιωμένη. Ίδια συγχορδία, πρέπει να τελειώνει όμως με κύρια συγχορδία (κι εδώ εννοούμε και την περίπτωση όπου η αλυσίδα τελειώνει με 'σπασμένη' Και επειδη απτεται τον ενδιαφεροντων μου αυτη τη στιγμη και εχει σχεση με το θεμα που θιχτηκε: Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη. Φυσικά και μια συγχορδία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αργότερα να εγκαταλειφθεί. Οι μουσικοί δεν έχουν υπογράψει κάποιο. Οι αλλοιωμένες συγχορδίες περιέχουν νότες που δεν ανήκουν στην κλίμακα του κομματιού. Συγχορδίες αυξημένης 6ης ονομάζονται εκείνες οι συγχορδίες (συνήθως δεσποτικές) ελαττωμένης 5ης σε β΄ αναστροφή, ώστε να δημιουργούν με τη βαρυμένη φωνή του μπάσου και την τρίτη τους (αν είναι δεσποτικές, ο. Δεν αλλάζω συγχορδία πάνω σε όγδοα, προσπαθώ να κρατώ την ίδια, μεθ΄7 ης αν χρειαστεί. Ποσο χρησιμες ειναι όλες αυτές οι κουλές τελειως κλίμακες που μας βαζουν να μαθαινουμε, πχ ανοιγματα 6ης στη ρε# ελ, διπλες.
Η συγχορδία ιιι σε καμμιά περίπτωση δεν είναι αλλοιωμένη. Δεν αλλάζω συγχορδία πάνω σε όγδοα, προσπαθώ να κρατώ την ίδια, μεθ΄7 ης αν χρειαστεί. Συγχορδίες αυξημένης 6ης ονομάζονται εκείνες οι συγχορδίες (συνήθως δεσποτικές) ελαττωμένης 5ης σε β΄ αναστροφή, ώστε να δημιουργούν με τη βαρυμένη φωνή του μπάσου και την τρίτη τους (αν είναι δεσποτικές, ο. Και επειδη απτεται τον ενδιαφεροντων μου αυτη τη στιγμη και εχει σχεση με το θεμα που θιχτηκε: Οι αλλοιωμένες συγχορδίες περιέχουν νότες που δεν ανήκουν στην κλίμακα του κομματιού.
Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη. Συγχορδίες αυξημένης 6ης ονομάζονται εκείνες οι συγχορδίες (συνήθως δεσποτικές) ελαττωμένης 5ης σε β΄ αναστροφή, ώστε να δημιουργούν με τη βαρυμένη φωνή του μπάσου και την τρίτη τους (αν είναι δεσποτικές, ο. Και επειδη απτεται τον ενδιαφεροντων μου αυτη τη στιγμη και εχει σχεση με το θεμα που θιχτηκε: Ίδια συγχορδία, πρέπει να τελειώνει όμως με κύρια συγχορδία (κι εδώ εννοούμε και την περίπτωση όπου η αλυσίδα τελειώνει με 'σπασμένη' Ποσο χρησιμες ειναι όλες αυτές οι κουλές τελειως κλίμακες που μας βαζουν να μαθαινουμε, πχ ανοιγματα 6ης στη ρε# ελ, διπλες. Οι μουσικοί δεν έχουν υπογράψει κάποιο. Φυσικά και μια συγχορδία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αργότερα να εγκαταλειφθεί. Η συγχορδία ιιι σε καμμιά περίπτωση δεν είναι αλλοιωμένη.
Δεν αλλάζω συγχορδία πάνω σε όγδοα, προσπαθώ να κρατώ την ίδια, μεθ΄7 ης αν χρειαστεί.
Φυσικά και μια συγχορδία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αργότερα να εγκαταλειφθεί. Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη. Οι μουσικοί δεν έχουν υπογράψει κάποιο. Ποσο χρησιμες ειναι όλες αυτές οι κουλές τελειως κλίμακες που μας βαζουν να μαθαινουμε, πχ ανοιγματα 6ης στη ρε# ελ, διπλες. Η συγχορδία ιιι σε καμμιά περίπτωση δεν είναι αλλοιωμένη. Ίδια συγχορδία, πρέπει να τελειώνει όμως με κύρια συγχορδία (κι εδώ εννοούμε και την περίπτωση όπου η αλυσίδα τελειώνει με 'σπασμένη' Οι αλλοιωμένες συγχορδίες περιέχουν νότες που δεν ανήκουν στην κλίμακα του κομματιού. Συγχορδίες αυξημένης 6ης ονομάζονται εκείνες οι συγχορδίες (συνήθως δεσποτικές) ελαττωμένης 5ης σε β΄ αναστροφή, ώστε να δημιουργούν με τη βαρυμένη φωνή του μπάσου και την τρίτη τους (αν είναι δεσποτικές, ο. Δεν αλλάζω συγχορδία πάνω σε όγδοα, προσπαθώ να κρατώ την ίδια, μεθ΄7 ης αν χρειαστεί. Και επειδη απτεται τον ενδιαφεροντων μου αυτη τη στιγμη και εχει σχεση με το θεμα που θιχτηκε:
Συγχορδίες αυξημένης 6ης ονομάζονται εκείνες οι συγχορδίες (συνήθως δεσποτικές) ελαττωμένης 5ης σε β΄ αναστροφή, ώστε να δημιουργούν με τη βαρυμένη φωνή του μπάσου και την τρίτη τους (αν είναι δεσποτικές, ο. Οι αλλοιωμένες συγχορδίες περιέχουν νότες που δεν ανήκουν στην κλίμακα του κομματιού. Δεν αλλάζω συγχορδία πάνω σε όγδοα, προσπαθώ να κρατώ την ίδια, μεθ΄7 ης αν χρειαστεί. Φυσικά και μια συγχορδία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αργότερα να εγκαταλειφθεί. Ποσο χρησιμες ειναι όλες αυτές οι κουλές τελειως κλίμακες που μας βαζουν να μαθαινουμε, πχ ανοιγματα 6ης στη ρε# ελ, διπλες.
Φυσικά και μια συγχορδία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αργότερα να εγκαταλειφθεί. Οι μουσικοί δεν έχουν υπογράψει κάποιο. Συγχορδίες αυξημένης 6ης ονομάζονται εκείνες οι συγχορδίες (συνήθως δεσποτικές) ελαττωμένης 5ης σε β΄ αναστροφή, ώστε να δημιουργούν με τη βαρυμένη φωνή του μπάσου και την τρίτη τους (αν είναι δεσποτικές, ο. Και επειδη απτεται τον ενδιαφεροντων μου αυτη τη στιγμη και εχει σχεση με το θεμα που θιχτηκε: Ποσο χρησιμες ειναι όλες αυτές οι κουλές τελειως κλίμακες που μας βαζουν να μαθαινουμε, πχ ανοιγματα 6ης στη ρε# ελ, διπλες. Η συγχορδία ιιι σε καμμιά περίπτωση δεν είναι αλλοιωμένη. Δεν αλλάζω συγχορδία πάνω σε όγδοα, προσπαθώ να κρατώ την ίδια, μεθ΄7 ης αν χρειαστεί. Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη.
Ίδια συγχορδία, πρέπει να τελειώνει όμως με κύρια συγχορδία (κι εδώ εννοούμε και την περίπτωση όπου η αλυσίδα τελειώνει με 'σπασμένη'
Ίδια συγχορδία, πρέπει να τελειώνει όμως με κύρια συγχορδία (κι εδώ εννοούμε και την περίπτωση όπου η αλυσίδα τελειώνει με 'σπασμένη' Και επειδη απτεται τον ενδιαφεροντων μου αυτη τη στιγμη και εχει σχεση με το θεμα που θιχτηκε: Ποσο χρησιμες ειναι όλες αυτές οι κουλές τελειως κλίμακες που μας βαζουν να μαθαινουμε, πχ ανοιγματα 6ης στη ρε# ελ, διπλες. Η συγχορδία ιιι σε καμμιά περίπτωση δεν είναι αλλοιωμένη. Φυσικά και μια συγχορδία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και αργότερα να εγκαταλειφθεί. Δεν αλλάζω συγχορδία πάνω σε όγδοα, προσπαθώ να κρατώ την ίδια, μεθ΄7 ης αν χρειαστεί. Συγχορδίες αυξημένης 6ης ονομάζονται εκείνες οι συγχορδίες (συνήθως δεσποτικές) ελαττωμένης 5ης σε β΄ αναστροφή, ώστε να δημιουργούν με τη βαρυμένη φωνή του μπάσου και την τρίτη τους (αν είναι δεσποτικές, ο. Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη. Οι μουσικοί δεν έχουν υπογράψει κάποιο. Οι αλλοιωμένες συγχορδίες περιέχουν νότες που δεν ανήκουν στην κλίμακα του κομματιού.
Ναπολιτανικη Συγχορδία : 8ema Armonias Panellhniwn E3etasewn 2012 Kentrwths Kwnstantinos / Οι μουσικοί δεν έχουν υπογράψει κάποιο.. Οι μουσικοί δεν έχουν υπογράψει κάποιο. Η ναπολιτανικη δεν ειναι αλλοιωμενη. Ποσο χρησιμες ειναι όλες αυτές οι κουλές τελειως κλίμακες που μας βαζουν να μαθαινουμε, πχ ανοιγματα 6ης στη ρε# ελ, διπλες. Ίδια συγχορδία, πρέπει να τελειώνει όμως με κύρια συγχορδία (κι εδώ εννοούμε και την περίπτωση όπου η αλυσίδα τελειώνει με 'σπασμένη' Η συγχορδία ιιι σε καμμιά περίπτωση δεν είναι αλλοιωμένη.